כאן תקבלו מענה על שאלות בנושא משלוחים, החלפות, החזרות, ביטול הזמנה, אמצעי תשלום, אודות האתר, מוצרים, תלונות וכל הנושאים הרלוונטים:
שאלות ותשובות בנושא אמצעי תשלום –
יש לכם קוד קופון?
- אנחנו מעלים המון קודי קופון שונים אל עמודי הטיקטוק והאינסטגרם שלנו.
גם רשומי המייל והSMS שלנו מקבלים המון הטבות שוות, המון הנחות נקודתיות וקודי קופון ומבצעים בהפתעה!
אפשר לשלם במזומן?
- לא, רק באשראי.
האם התשלום באתר מאובטח?
- כן. התשלום מאובטח. הוא מתבצע עם אימות עסקה דרך חברת האשראי של הכרטיס שלכם. זה משתנה בין כל חברה.
איזה אמצעי תשלום אתם מקבלים?
- הכל חוץ מדיינרס ואמריקן אקספרס.
האם אפשר לזכות כרטיסי קרדיט וכרטיסי דואר ישראל?
- יש כרטיסי קרדיט שניתן לזכות אבל לא את כולם. מומלץ לשאול את חברת האשראי ואת הבנק לפני שמבצעים הזמנות באינטרנט.
שאלות ותשובות בנושא מוצרים –
האם הבשמים מקוריים?
- כל המוצרים שלנו באתר מקוריים וחדשים.
מה ההבדל בין הסחורה שלכם והסחורה הנמכרת ברשתות בארץ?
- אין שום הבדל בין הסחורות.
מה זה טסטר? זה בושם משומש? מה ההבדל בין טסטר לבושם רגיל?
- טסטר הוא מוצר רגיל מקורי שמגיע באריזה שונה מן האריזה הרגילה של הבושם. הם מגיעים ללא ניילון/צלופן והם יגיעו בקופסאות שונות מן הקופסאות הרגילות. חלק מהטסטרים יגיעו בקופסה לבנה עם מקט ושם בושם ועוד כל מיני פרטי זיהוי, חלק מהטסטרים יגיעו באריזות דומות לאריזות הרגילות, ללא ניילון, וחלק מהטסטרים יגיעו בקופסה צבעונית אבל שונה מהרגילה.
כל הטסטרים מגיעים ללא ניילון. כמובן שכל הטסטרים חדשים ומקוריים ואין הבדל בנוזל הבושם או בעמידות שלו מבושם רגיל.
מה ההבדל בין ״טסטר״ לבושם ״מקורי?״
- בושם טסטר הוא גם בושם מקורי. אנחנו מקבלים המון שאלות בנוגע ל״האם טסטר הוא בושם מקורי?״ אז כן, טסטרים הם מקוריים, אין שום הבדל בין בושם רגיל לבושם טסטר. ההבדל היחיד הוא באריזה.
בושם טסטר מחזיק יותר זמן מבושם רגיל?
- לא. אין הבדל בנוזל ותוכן הבושם בין בושם רגיל ובושם טסטר. הם כולם אותו הדבר בתוכן ובריח.
למה אותו בושם מריח שונה או מרגיש אחרת או מגיע באריזה שונה? הוא מזוייף?
- לא. חברות המותגים תמיד מתפתחות ומשתנות. לכן, המון דברים משתנים. נוסחאות הבושם, רכיבי הבושם, בקבוקי הבושם, אפילו הזכוכית של הבושם או החומר ממנו עשוי הפקק או הקופסה.
כל שנה ניתן להבחין בהבדלים בין בקבוק של אותו הבושם בדיוק.
לכן המון אנשים מחפשים לפעמים את המהדורת ייצור של 2019 ולא ירצו את המהדורה של 2024.
שאלות ותשובות בנושא האתר / אודות –
אתם אתר אמין?
- כן! יש לנו בפייסבוק המון ביקורות חיוביות, אנחנו חברים בהמון קבוצות בישום בפייסבוק,
יש לנו עמודי אינסטגרם וטיקטוק עם עוקבים שרוכשים מאיתנו המון ומגיבים לנו בפרגון.
האתר פועל כבר מספר שנים ויש לנו המון לקוחות נאמנים שסומכים עלינו. שירות הלקוחות שלנו אישי ובא לקראת הלקוח ואנחנו תמיד כאן בשבילכם.
האם האתר מאובטח?
- כן. סליקת האתר נעשית באופן מאובטח. חברת סליקת האשראי החיצונית הנמצאת אצלנו באתר משתמשת בשיטות הצפנה מאושרות מבחינה מדינית ובינלאומית ואין שום סיבה לחשש.
מי אתם?
- חברה משפחתית קטנה וחברתית המתעסקת בעולם היופי והקוסמטיקה והייבוא.
השאיפה שלנו היא לתת לכם את המחירים הטובים ביותר בארץ ובעולם עבור המוצרים האהובים ביותר עליכם.
מצאתי מחיר יותר זול מאצלכם באתר.
- אוי לא! תשלחו לנו את האתר בו ראיתם מחיר זול יותר ואת המוצר שלנו באתר ונדאג לשנות את המחיר!
שאלות ותשובות בנושא משלוחים, החזרות, החלפות, טעויות, ביטולי הזמנה וכו׳ –
אפשר להחזיר מוצר שאריזתו נפתחה / בוצע בו שימוש?
- בשמים רגילים שנפתחו מהניילון שלהם לא יינתנו להחזרה.
בשמי טסטר שבוצע בהם שימוש לא יינתנו להחזרה.
אנא שימו לב לפני שאתם משתמשים במוצרים לפני החזרתם.
לאן אנחנו שולחים בארץ?
- לכל רחבי הארץ.
אני לא מוצא/ת את הכתובת שלי בעת ביצוע ההזמנה, מה אני יכול/ה לעשות?
- תרשמו רק את שם העיר, גם איפה שאמור להיות שם הרחוב. לאחר ביצוע ההזמנה תרשמו לנו מייל עם הכתובת הנכונה ומספר ההזמנה ונעדכן את הכתובת הנכונה אוטומטית.
גם אם רשמתם כתובת אחרת לגמרי, נוכל לשנות אותה בעצמנו ללא בעיה והמשלוח יגיע אליכם במהרה!
אפשר להחזיר מוצר שאריזתו נפתחה / בוצע בו שימוש?
- בשמים רגילים שנפתחו מהניילון שלהם לא יינתנו להחזרה.
בשמי טסטר שבוצע בהם שימוש לא יינתנו להחזרה.
אנא שימו לב לפני שאתם לא משתמשים במוצרים לפני החזרתם.
מהן שיטות המשלוח שלכם?
- שליח עד הבית – חינם בהזמנות מעל 299 ש״ח. מתחייבים ל7 ימי עסקים, אבל הזמנות עד הבית יגיעו אליכם תוך מספר ימים בודדים.
בהזמנות מתחת ל299 ש״ח תשלום משלוח עד הבית עולה 15 ש״ח.
מומלץ לבחור משלוח עד הבית אם אתם צריכים לקבל את ההזמנה מהר. - איסוף מנקודת חלוקה – עלות המשלוח בחינם. לא משנה מה מחיר ההזמנה.
מתחייבים ל7 ימי עסקים.
ניתן לבחור נקודת איסוף מהנקודות הזמינות לבחירה בעת ביצוע ההזמנה.
איך בוחרים נקודת איסוף?
- בעת ביצוע ההזמנה, לחצו על נקודת איסוף ולאחר מכן לחצו על ״בחר״. בתוך המפה תוכלו לראות נקודות שחורות זמינות לבחירה. במידה ובמפה אין נקודה שחורה, אין נקודת איסוף זמינה.
אני לא מצליח למצוא את הכתובת שלי.
- תרשמו כל כתובת, לא משנה איזו ובצעו את ההזמנה כרגיל. לאחר מכן, תעדכנו אותנו במייל בשירות הלקוחות.
רשמו לנו את מספר ההזמנה ואת הכתובת הנכונה שלכם. נעדכן אותה ידנית מול חברת השליחויות וההפצה ותקבלו את המשלוח שלכם במהרה ללא שום בעיה או עיכוב!
האם אפשר לשלב הזמנות במידה וביצעתי אותן בנפרד?
- לא. לא ניתן לשלב הזמנות ביחד.
איך מתבצע משלוח לנקודת חלוקה?
- לאחר בחירת הנקודה וביצוע ההזמנה, תקבלו הודעות בSMS בנוגע להזמנה שלכם. כשההזמנה תגיע אל הנקודה, תקבלו הודעה עם כל הפרטים הדרושים. החבילה תחכה לכם בנקודת האיסוף במשך זמן מוגבל, אז חשוב לאסוף אותה בזמן.
יש לכם איסוף עצמי?
- החנות שלנו היא אינטרנטית בלבד. ההזמנות שלנו יוצאות מאיזור התעשייה באשדוד. בקרוב מאוד אנחנו מקווים שתוכלו להגיע אלינו לאיסוף עצמי, אנחנו עובדים על זה!
תוך כמה זמן מקבלים את ההזמנה?
- מתחייבים ל7 ימי עסקים לא כולל שישי שבת וימי חג.
לרוב ההזמנות מגיעות תוך יום – שלוש ימים, אבל זה תמיד משתנה ואין לנו שליטה על כך.
אני חייב/ת את ההזמנה למחר. מה אפשר לעשות?
- כרגע אין לנו משלוחים מהירים. אנחנו לא יכולים להתחייב שההזמנה תגיע בזמן. רוב ההזמנות מגיעות ממש תוך יומיים שלוש אבל זה משתנה.
איך מבצעים החלפה?
- במקרה של מוצר רגיל מצלמים לנו את המוצר, מראים לנו שהוא תקין ועם ניילון ושהוא לא נפתח.
החלפה במקרה כזה תעלה 25 שח איסוף שינוכו מסכום הבושם.
לאחר אישור שלכם, נבצע החלפה למוצר אחר.
ניתן גם לקבל קופון על המוצר ששילמתם עליו ותוכלו להכין הזמנה חדשה ונשלח לכם אותה ובאותו שילוח נאסוף את ההזמנה הקודמת מכם.
את ההזמנה החדשה נוכל לעשות גם בעצמנו במידה ואין הבדל מהותי במחיר בין 2 המוצרים הנ״ל.
במקרה של החלפה של טסטר, נצטרך להחזיר את הבושם קודם אלינו לבדיקה ורק לאחר מכן נוכל להוציא אליכם הזמנה חדשה.
בושם אשר בוצע בו שימוש לא יוכל לעבור החלפה והוא יישלח בחזרה אליכם, ותצטרכו לשלם על המשלוח 25 ש״ח.
איך מתבצעת החזרה באתר?
- בושם רגיל – שולחים אלינו תמונה. מראים שהמוצר לא נפתח מהניילון.
- טסטר – שולחים אלינו תמונה. מוודאים שלא בוצע שימוש במוצר.
מוצרים אשר בוצע בהם שימוש לא יכולים לחזור אלינו. אם אתם מחזירים אלינו מוצר משומש, הוא יחזור אליכם ותאלצו לשלם על המשלוח 25 ש״ח.
החזרה מתבצעת ב5% דמי ביטול + 25 ש״ח דמי איסוף. סכום זה מקוזז מסה״כ הזיכוי שלכם.
לאחר שהבושם חוזר אלינו ונבדק ונמצא תקין, תקבלו זיכוי אל כרטיס האשראי.
קניתי בושם, השתמשתי בו ואני לא רוצה אותו. אני יכול להחזיר אותו אליכם או להחליף לאחד אחר?
- לא.
איך לארוז את הפריט עבור החזרה / החלפה?
- ממליצים להחזיר בקופסה בה קיבלתם את הבושם. בכל מקרה אחר, תארזו את הבושם בצורה הטובה ביותר. אנא אל תדביקו מדבקות על הבשמים / קופסת הבושם או תרשמו עליהם.
במידה ואין לכם קופסה תשתמשו במספר שקיות ותעטפו את הבושם על מנת שהוא לא ישבר או יפגם.
תמיד טוב לרשום על השקית או על דף את מספר ההזמנה, השם שלכם, נייד, מייל וסיבת ההחזרה, כי זה מזרז את הליך ההחלפה / קבלת הזיכוי הכספי שלכם.
האם אפשר לשנות כתובת לאחר שביצעתי את ההזמנה?
- בטח. רק תרשמו לנו מייל בהקדם לאחר ביצוע ההזמנה בצירוף מספר ההזמנה שנוכל לעדכן את הפרטים הנכונים שלכם בהקדם. בכל אופן ההזמנה שלכם תגיע אליכם מהר.
חסר לי מוצר בהזמנה. מה לעשות?
- תרשמו לנו בצירוף מספר הזמנה. נבדוק את העניין ונטפל בו בהקדם.
קיבלתי מוצר פגום. מה לעשות?
- תרשמו לנו בצירוף מספר הזמנה. נבדוק את העניין ונטפל בו בהקדם.
יש לכם אריזות מתנה?
- כרגע לא, אבל אנחנו עובדים על זה.
יש אופציה לכתוב ברכה בעת ביצוע ההזמנה?
- לא.
כדאי לי לרשום משהו חשוב / קריטי בנוגע להזמנה בהערות?
- לא. במידה ומדובר בנושא חשוב או קריטי, אנא שלחו לנו על כך במסנג׳ר בפייסבוק או במייל של שירות הלקוחות.